1 Nisan 2010 Perşembe

Siz Messi'yi alın bize Bendtner'i verin


Ne geceydi ama! Böyle bir ilk 10 dakika halı sahada olsa "Beyler takımlar çok dengesiz oldu" denip kadrolar değiştirilir, Barcelona'nın en iyisi ile Arsenal'in en çömezi yer değiştirirdi.

Maç 5-0 gibi skorla bitmeli ve işte, yemek arasında, okul kantinlerinde, kahve köşelerinde, berber dükkanlarında maçın skoru ve Barcelona'nın oyunu konuşulmalıydı. Barcelona en güzel oyununu da en güzel sahneye saklamıştı. Sanki İngiltere topraklarında Arsenal ile değil de Wolverhampton Wanderers ile oynuyorlardı.

Barcelona karşısındaki takımın teknik direktörü olmak kolay, ne yapacaksın ki onlara karşı, bahanen hazır, topu vermiyorlar ki! Oyunu rölantiye de almıyorlar, 2-3 tane attık diye geri de çekilmiyorlar.

Sonuçta kimsenin açıklayamadığı bir şekilde maç 2-2 bitti. Puyol ve Pique ikinci maçt cezalı ama Arsenal'de büyük ihtimalle stres kırığıyla sezonu kapatan Fabregas'ta cezalı olduğundan+Arshavin sakatlandığından yok.

Maç öncesi beraberlik bekliyordum da böyle bir şeyi ben de kimse gibi beklemiyordum. Barcelona'nın oyunundan dolayı ağzım açık kaldı.

1 yorum:

  1. Inter şampiyon olsun. Jose'ye artık bir şampiyonluk lazım. Bu arada heryerde maç konuşulsaydı demişsin..ofise geldim maçı sordum. 2 kişi izlemiş. şampiyonlar ligi izlenmiyor vesselam ülkemde.
    Tahmin yapim. ikinci maçta barça 2-3 farkla maçı alır turlar. Inter-Barça dan Barça alır.. finalde Barça-ManU..diğer bir anlamda Madride iki THY uçağı iner biri Barça renklerinde biri ManU :)

    YanıtlaSil