13 Şubat 2010 Cumartesi

Kış Olimpiyatları


Zamanında Alp disiplini kayak, biatlon, artistik patinaj, kayakla atlama, vs. bir sürü kış sporunu takip ederdim Eurosport'tan. Kış Olimpiyatları heyecan verici bir aktiviteydi benim için. Sonra zaman akıp gitti, her insanda olduğu gibi daha az şeyi takip edebilme, zamanın yetmemesi, boş zamanlarının bir çırpıda geçmesi gibi şeyleri yaşar oldum.

Fotoğraftaki olaya tanıklık edememiştim. Bundan 22 sene önceydi ve hayal edilmesi bile absürd bir şeydi. Jamaika'nın Olimpiyatlar'da yarışan bir Bobsleigh takımı vardı. Sonra 1998'de Hermann Maier'in saatte 100 km hızla giderken aşağıda göründüğü gibi yere paralel gelişine tanıklık ettim. Bir sporcunu yarışma esnasında başına gelebilecek en korkunç durumlardan biriydi. Arabanı 100 km/saat hızla duvara toslamak gibi bir şeydi o kaza.



Kısaca söylemek gerekirse fırsat buldukça Olimpiyatları izleyin, sporun yıllar geçse de akılda kalan büyülü anlarına tanık olabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder