19 Mart 2010 Cuma

Şampiyonlar Ligi kurası


Hayatta gerçekleşmesi halinde beni çok mutlu edecek hayallerimden biri bir kulüp temsilcisi olarak Avrupa Kupaları kura çekimine katılmak. Yüzümden eksik etmeyeceğim bir sırıtışla şirin bir İsviçre kasabası olan Nyon'daki UEFA'nın merkezine gider, büyük bir keyifle kurayı izler, 3 tane eşleşmeyi aklında tutamayıp öndeki kağıda not eden herkes gibi ben de notlarımı alır, sonra benim takım çıkınca yanımda oturanın kulağına eğilip bir şeyler fısıldar ve gerine gerine gülerdim bir süre. Kura çekimi tamamlandıktan sonra da tabii ki eşleştiğim takımın temsilcisinin yanına gider, el sıkışarak resim çektirir, sonra da televizyon kameralarına "Zor bir kura çektik ama biz de güçlü bir takımız, turu geçeceğimize inanıyorum" gibi çok klişe cümleler sarfederdim.

Gelelim hayal dünyasından bugünkü kuraya...

Fransız eşleşmesinden başlarsak ne yorum yapsam bir tarafımdan sallamış olurum. Bir de Fransa ligini takip edemem. Gönül isterdi ki işimin bir parçası olsun, değil.

Inter-CSKA eşleşmesini de bir kenara koyuyorum, yuh artık Inter bir yarı final oynasın.

Arsenal-Barcelona maçları 1-1 ve 3-0 Barcelona lehine falan biter, ikinci maçta şov yapar Barcelona.

Bayern-Man. Utd. maçında favori Manchester gözükse de Bayern'de günümüz futbolunun bence en önemli öğesi sürati teknikle en üst düzeyde buluşturan bir sürü adam var. Robben hayatının topunu oynuyor, Ribery de karşısında Freiburg'u değil Manchester'i gördüğünde ayrı bir iştahla oynayacaktır. Forvet desen bir sürü. Ayrıca geçen sene Liverpool'un Old Trafford'da 4 attığı maçı hatırlarsak sadece Torres'in sürati Manchester defansını yerle bir etmişti. Allianz Arena'da alacağı tek farklı galibiyet bile Bayern'e turun kapısını sonuna kadar açar.

Çeyrek finallerde bir tek alışılmadık tahmin yapıyorum ve Bayern turu geçer diyorum.

Final öngörüsünde bulunmam gerekirse Bayern-Barcelona gibi değişik bir final tahmininde bulunuyorum.

Bir yandan şahane çeyrek final maçlarının hayalini kurarken, bir yandan da "kahretsin hafta sonu geldi, Süper Lig maçları var yine" diyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder