9 Mart 2010 Salı

FM'yi bırakmam lazım !!!

FM 2010'a başlamıştım tekrar. Oyun ilk çıktığında yüklemiştim bilgisayarıma, fakat farklı bir kaç takımla kariyere başlayıp sıkıldıktan sonra uzun süredir kendimi arındırmıştım bu hastalıktan. Evet, tekrar başladım Galatasaray'la ve kimse bu oyunun zor olduğunu söylemesin bana. Yıl 2017, oyunu açtığımdan beri 2. bile olmadım, her sezon şampiyonluk gördüm. Lyon'un rekor 7 yıl üst üste şampiyonluk serisini egale ettim, bu sene de kıracağım bu rekoru. Fenerbahçe'nin gerçekte de kırılması imkansız gibi gözüken 103 gol rekorünü 3 sezon boyunca 104, 111 ve 116 gol atarak kırdım. Şampiyonlar Ligi'nde 2 defa final oynadım ama kupayı müzeye götüremedim daha. Diğer sezonlarda da yarı final ve çeyrek final oynadım. Galatasaray'ın en büyük problemi olan kronikleşmiş finansal sıkıntılarından ise eser yok, kasamızda 185m euro var ve Riva arazisini de, Florya'yı da satmadık!!!

Oyun bir noktadan sonra kendini tekrar ediyor, ucuza veya Bosman ile bedavaya aldığımız potansiyelli futbolcuları 1-2 sezon oynatıp ekstra performans aldıktan sonra fahiş fiyatlara büyük takımlara satıyoruz (bkz Canales'in 3.5m euroya alınması ve 3 sezon sonra Tottenham'a 45m euro'ya satılması), bununla beraber genç yetenekleri bünyemize katıp onlara rotasyon rolü verip birkaç sezon sonra aynı şekilde Avrupa'ya pazarlıyoruz.

Oyun kısır döngü moduna girdi tekrar, bırakmam lazım bu illeti, ama insan kendi yetiştirdiği ve büyüttüğü el emeği göz nuru eserini bir çırpıda nasıl bırakabilir !?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder