30 Ocak 2010 Cumartesi

Zürriyet!!!

Hürriyet Spor Servisi Müdürü Ercan Saatçi'nin Galatasaray hakkında ettiği ve basına sızan hakaretleri, fanatizm kokan sözleri, bütün spor camiasından tepki çekmişti. Uzun süredir FB yanlısı olduğu iddia edilen Hürriyet için iddiaların boş olmadığını ispatlarcasına bir kayıttı bu. Bir dönemin pop şarkıcısı Ercan Saatçi'nin ise şu an oturduğu koltuğa nasıl geldiği konusunda yorum yapmaya da gerek yok sanırım.

Ben o dönem bu olaya çok da önem vermemiştim. Zira Ercan Saatçi'nin genel düşünceleri konusunda bütün kamuoyunun zaten haberi vardı, buna ek olarak da ne kadar tarafsız bile görünse de futbolla ilgili her insanın "off the record" buna benzer kelimeler kullandıklarını tahmin ediyordum, arkadaş sohbetlerinde...

Fakat bugün aşağıdaki yazıyı okuduğumda gerçekten beynime kan gitmedi bir süre, Türkiye'nin en büyük gazetesi ve tarafsız gazetesi olduğunu iddia eden bir gazetede böyle bir yazı olabilir mi? Bu kadar fanatik ve kıskançlık kokan bir yazıyı ben FB'li arkadaşların bloglarında bile görmedim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder